Friday, March 9, 2012

Berhati hati dgn 0176302633 Nor Aymylia bt Normazlin @ Puan Meera

Ok guys entry hari ni aku nk share tgh lepak2 ngeteh kat larkin sambil bukak mudah.com dgn htc buruk aku ni...aku terpandang satu iklan
http://www.mudah.my/Bb+bold+2-14205778.htm

hahaha bold 2 ...apa yg tk kena dengan iklan ni...ok pada pengguna bb mesti tau mane ada bold 2 pakai track ball kan hahahah fizikal dia pun bold 1...

so aku pun nak buang kredit aku..aku sms puan bb ada lagi lokasi kat mana...
tk lama kemudian nokia buruk aku pun berbunyi tit...tit....sms masuk dah....

reply aku dpt " bb tu ada dengan saya. Sy ada kursus di area kl....Sy boleh poskan kalau nak...Awk cuma bnk in kan RM150 dulu, lepas tu saya akan pos kan kat awk dh dapat barang baru awak bayar baki...barang mcm dlm gambar....."

perghh...mana bak jumpa seller yg baik hati mcm ni .....hahahah

aku pun balas " saya kat kl sekarang, boleh jumpa? ...

dia reply " saya kat ijok sungai buloh....u tau ..."

tadi kata sekitar kl ni kat ijok lak hahaha

aku pun reply " tau...boleh jumpa kat ijok cod....."

dengan yakin dia reply ..." boleh......"

aku tanya ...."ijok kat mane ?...apa nama tpt kursus...?"

dia reply .." saya tk tau nama tempat nanti saya kasi tau..."
hahaha g kursus tapi tk tau nama tempat..

ok aku umpan lagi..."mintak bb pin saya nk add....."

dia reply "saya dh tk pkai bb tu dah simpan dlm loker dalam kotak siap bungkus........"
haahahaha baik punya pusing...

so utk mengelakkan dia akan buat lagi dgn modus operandi yg saya aku harus kasi bogel identiti dia ni.....last kad dari aku...

sms aku "....boleh mintak detail bank acc dn nama kalau tk sempat ke ijok saya bnk in....."

dia pun reply.....
Nor Aymylia bt Normazlin
Maybank 164388799796

so lain kali kalau kauorang tergoggle keluar maklumat ni baik mintak cod ye....

adiossss

3 comments:

. said...

Thanks pada post yang berguna ni. Perempuan (atau jantan yang guna nama betina ni) kantoi ngan aku pulak :

Iklan kat Mudah : http://bit.ly/LBEZBR

Kali ni dia kata dia kursus kat Masai, JB. Tapi bukak iklan kat Selangor. LOL

Kebetulan aku nak pi Batu Pahat malam ni sebab outstation, so boleh la singgah Masai esok.

Dia punya alasan;

Akak takleh kuar la dik. Kursus kat kem.

Abah dia kem.

Pastu pancing akaun bank dia, aku google, keluar post ko ni.

Terbaik bro. Teruskan usaha!

Jundullah said...

eh xguna penipu
benci pulak aku bace pasal penipu2 ni

NONE said...

ade lagi papae update pasal pompuan ni x?