Wednesday, March 14, 2012

0195466792 Scamer Jual Galaxy Note Rm1200 jangan tertipu yek

ok guy guy guy entry kali ni kau leh masuk akal ke galaxy note hage RM1200 baru hahaha memang tak masuk akal kan ... so entry ari ni aku nak share pasal scammer bebal ni tak tau lah dia dah desprate sangat atau memang tolol sebab iklankan Galaxy Note harge RM1200..

ini link dia:
http://www.mudah.my/Samasung+galaxy+note-14303791.htm
kalau tengok iklan location Kuala Lumpur bila aku kata nak cod kata kat Bukit Kayu hitam hahahahaha .... terus tak layan aku bila sebut nak cod ...

aku pun upan lagi satu nombor layan mamat ni , tujuan aku layan bukan pe aku nak dapat kan nombor akaun yang dia pakai sebab no handphone ni memang leh tukar2 tapi kalau bank akaun ni kalau dah black list dia nak tukar susah lah tak senang mcm nombor handphone ...aku rasa nombor akaun yang dia bagi ni pun bukan dia pun , tapi mcm mana pun bila lain kali dia bukak iklan baru dengan nombor handphone lain , nombor akaun mungkin nombor yang sama ...

ok detail dia bawah

Hp 0195466792
Maybank akaun : 157308010624
Nama : Noraniq Syafiq

so sesiapa yang lain kali bila google keluar akaun ni cod yek jangan pos ..ok selamatt.... pada scammer kalau terbaca pos ni ...cuba lagi yek

Nama betul dia aku tak tau lah scammer biasalah

2 comments:

master webtools said...

aku tgh test die nih heheh...mamat scammer

yoko samurai said...

buang credit je bro layan mamat scammer ni