Sunday, July 24, 2011

0133180497 New scammer Jual Blackberry Bold

Entry hari ni sekor lagi kaki tipu jual cuba jual Blackberry Bold 9650 dan gambar yang dipos adalah gambar set aku wakakaka ...bila aku tanya set ni dari mana dia kata set dari zitron .... nampak sangat bodoh punya scammer mana ada Blackberry dari zitron ...

so dalam mudah dia punya link ni dia ...

http://www.mudah.my/Blackberry+Bold+9650-10770917.htm

Nama muhammad nafiz bin ramli. nak raya ni bertambah ramai lak kaki tipu yang masuk mudah.my dan ramai senang2 pulak mudah,my approved kan scammer2 ni punya ads...

aku masih melayan kaki tipu ni ... nak tgk sejauh mana dia nak menipu ...

kalau tengok entry aku bulan julay sahaje ada lebih kurang 9 kes yang aku bongkar ishhh tak tau lah berapa banyak lagi kaki tipu dimudah.my ni ...

hasil penyiasatan aku dapat dia punya detail
Nama: Muhamammad Nafiz Bin Ramli
Acc : Maybank 162405107628
Email : apiz_feb89@yahoo.com

hehehe email dia tah betul ke tak ...

sms terakhir aku bersama mat scammer ni aku mintak dia imie no dan bb pin kunun nya kawan aku yang suruh mintak sebab takut set dari cina.

reply dari dia mengatakan ini set bukan dari cina sama seperti dalam gambar yang dia iklankan, dia tak tau aku yang iklankan gambar tu wakakakak bodoh punya scammer .... ni mesti mak dia dulu ngandung makan otak udang banyak...

so reply dari dia bb tak de pin ni bb dari zitron wakakakaka gelak besar , aku rasa dia pun tak tau apa imie no dan bb pin ni ...ni mesti budak2 baru berjinak2 nak jadi scammer terikut kawan2 ...

so seperti biasa lah aku kasi mms lambang dibawah ni sebagai penutup ...



kepada mamat scammer lu cari lah kerjaya lain .....wakakaka ..


update: sudah dipenjarakan

No comments: