Thursday, January 19, 2012

Lagi scammer dari Perak 0172755007

Entry kali ni seorang scammer yang sedang dicari menggunakan akaun bank 162768019033 Mohd Firdaus Bin Fauzi iklan didalam Mudah.my dalam iklan menggunakan nama qeela bila call nama penuh yang diberi Nur Aqilah Bt Ayub...

http://www.mudah.my/Blackberry+9700+bold+2-13401356.htm

Kunonnya menjual Blackberry Bold 2 dengan harga RM550 , kes sebelum ni dia menipu seorang awek sebanyak RM400 la ni dia nak cuba menipu orang lain pula dengan iklan terbaru ....huhuhu

11 comments:

dedel said...

fuck scammer..ak pon kne bro..melayang 450 aku..b**i..pasni mg aku cek dlu..adoii..mber bg tau suh tgook ngan ko bro

yoko samurai said...

alamak bro nape lah tk goggle dulu adesss ...ni lah pasal scammer makin banyak ...aku dh cuba ingatkan ermmm

raja epul said...
This comment has been removed by the author.
raja epul said...

naseb baek aku google 1st sbelom transfer duet aku..bangkai punya scammer..nk jual bb curve arge rm300 kat aku.brani dia call aku suh masuk duet sparuh dulu..bila aku ckp dlm acc aku ade 100 je dia kate xpe..msk sratus dulu pon bleh..barang sampai nnt masuk yg balance..haha..igt aku bodoh?xpenah lg la seller nak anta barang dulu kalau tak buat full payment..yg call aku plak tu awek..baek nye suh aku transfer cpt2 sbb nk kejar kan pegi post office..aku pon umpan ler ckp da transfer..padahal sesen pon aku tak bagi..haha..aku mintak alamat dia..ni ha..LOT 130182 LORONG MESRA 44/5 Kg SUNGAI MULIA,PENGKALAN HULU,PERAK.MAYBANK 162768019033 MOHD FIRDAUS BIN AYUB.dia ckp acc neh husband dia punya..so guys, BEWARE OF THIS FUCKING SCAMMERS! cheers.. bro dedel, da g wat report??

rauna_78 said...

bangkai.....aku baru terkena...selepas bank in haram taknak reply sms atau angkat call dah...barang ntah ke mana, barang pun tak sampai2...lepas google nama dia, try plak google nombor hp...kompom aku dah terkena rm400...sial...

rauna_78 said...

aku try sms dia guna nombor lain...tanya blackberry tu ada tak lagi...dia jawab weh...dia kata ada lagi...ada org kensel tak jadi beli...haha...tunggu isnin depan aku gi report polis...nak tunjuk semua sms...biar next time dia dapat sms dr polis plak...

yoko samurai said...

rauna_78 awat kau leh terkena adehh ... mamt ni memang ketagori scammer tegar dah banyak kes .. lain kali google dulu

rauna_78 said...

tu aaaa....tak sangka aaaa....tak sangka dalam google pun ada senarai nih sumer....so aku nak wat report kat mana nih? balai ke Hal ehwal pengguna?

Titan said...

same scammer with his latest post in mudah

http://www.mudah.my/Sony+psp+3000-13562362.htm

fir: 0129911042

BEWARE !!!

Jundullah said...

cuak do nk beli brg
nk xnk kne COD nih

Nur Lyanna Wan Yusof said...

Siti Fatimah Bt Osman - 0168695023
MBB: 164137513191
CIMB: 03090070472522 Wan Mohamad Hafiz Bin Wan Ismail (husband dia. kononnya lah)

Kat mudah. RM750 melayang. 2 minggu tak sampai lagi parcel. Esok nak buat laporan polis.