Tuesday, August 2, 2011

0109799545 Scammer Mengaku Doktor

wah ini 1st entry untuk bulan Aug 2011, scammer ni tak kira bulan ramadhan ke tidak ke keja nak cari duit haram je ....ok baru2 ni ada satu ads dalam mudah nak Jual Blackberry Touch 9800 harga RM850 murah tu aku tengok ads kat Johor aku pun pancing ... still available kalau genuin biasanya kompen dah tak de ...

Ok mcm biasalah aku tanya dia kat mana dia kata kat ipoh , huhuhu kata dalam ads kata Johor, then dia tanya aku kat mana aku pun kata ipoh le .... so dia tanya ipoh kat mana aku kata kat Kg Pasir Putih then aku tanya dia kat mana ??? dia kata kat kampar cehh....kampar lah pulak, ok then aku sms dia boleh tak dia naik ipoh ...so dia kata dia akan bagi tau ....ok lah jam pun dah kul 12mlm aku pun dah ngatuk masa tu tunggu esok je ...


Pagi dengan no umpan aku test dia..

Umpan:
Asalam BB ada lagi saya diskudai u dimana

0109799545
I am at ipoh, so u cm here?

Umpan:
hah!! jauhnya (buat2 teperanjat sebab malam tadi dah intibiew)


nanti aku sambung lagi ....yek



update : berjaya ditangkap

No comments: